شعار سال
جمعه 28 اردیبهشت 1403
  • 1403/02/12 - 09:26
  • - تعداد بازدید: 37
  • - تعداد بازدیدکننده: 35
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای استان بوشهر در پیامی روز معلم را به معلمان و مربیان تلاشگر عرصه مهارت ومهارت آموزی تبریک گفت.

مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای استان بوشهر  در پیامی روز معلم را به معلمان و مربیان تلاشگرعرصه مهارت ومهارت آموزی تبریک گفت.
 
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان بوشهر ، عبدالمجید دراهکی مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای استان بوشهر  در پیامی ۱۲ اردیبهشت روز معلم را به جامعه معلمان و مربیان تلاشگرعرصه مهارت ومهارت آموزی استان تبریک گفت.
 
متن پیام به این شرح است:
 
۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت بزرگمردی وارسته، عالمی نستوه، دانشمندی فرزانه و معلمی متفکر و دلسوز است که در رشد و توسعه ی تعلیم و تعلم تأثیری بی‌بدیل داشت.
 
روز معلم ، روز تمام معلمان فداکاری که از آرامش و سلامتی و زندگی راحت گذشتند تا اندیشه و اندیشیدن در این خاک ریشه دوانیده و تنومند شود، سوختند تا ایران و ایرانیان زنده و جاوید بمانند
 
اینجانب، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت مرد علم و ادب، استاد شهید مرتضی مطهری و یاد و خاطره معلمین شهید در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و... این روز را به همه معلمان عاشق ، زحمتکش و خستگی ناپذیر به ویژه مربیان خدوم تلاشگر عرصه مهارت آموزی تبریک عرض نموده و امیدوارم در پناه خداوند متعال، در تعلیم و تربیت فرزندان عزیز و آینده سازان میهن اسلامیمان همواره کوشا، موفق و سربلند باشند.
عبدالمجید دراهکی
مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای استان بوشهر
  • گروه خبری : اخبار استانی,اخبار شهرستانی,اخبار اسلایدر,موشن گرافی
  • کد خبر : 112455
کلمات کلیدی
فرحناز مظفری
خبرنگار

فرحناز مظفری

تنظیمات قالب