شعار سال
جمعه 11 آبان 1403
  • 1402/11/18 - 12:04
  • - تعداد بازدید: 509
  • - تعداد بازدیدکننده: 501
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

تیم دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت تعاون ،کارورفاه اجتماعی در نشستی با مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای استان و اعضا کمیته سلامت اداری این اداره کل دیدار کردند

نشست تیم بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت تعاون ،کار ورفاه اجتماعی با مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای استان بوشهر
 
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان بوشهر،تیم دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت تعاون ،کارورفاه اجتماعی در نشستی با مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای استان و اعضا کمیته سلامت اداری این اداره کل دیدار کردند  .
 
مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای استان گفت: به‌منظور ساماندهی مجدد و بهبود برنامه‌های بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان ، نشست توجیهی و آموزشی بازرسین ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات باحضور امیدهاشمی (مشاور و رییس مرکز بازرسی وزارتخانه تعاون کار ورفاه اجتماعی )، صادقی (معاون مرکز بازرسی وزارتخانه)، عبدالمجید دراهکی (مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای استان)،پروین لیراوی زاده (معاون آموزش)،سید علی اصغر هاشمی (مسئول حراست)، مهدی فرامرزی (معاونت منابع انسانی و پشتیبانی) و بازرسان ماده 91 اداره کل برگزار شده است.
 
دراهکی گفت: اهداف جلسه،  هم اندیشی، هماهنگی، تبیین موضوعات مرتبط و ارائه گزارش واحد ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات این اداره کل درخصوص عملکرد اداره بوده است .
 
صادقی معاون مرکز بازرسی وزارت تعاون کار ورفاه اجتماعی دراین نشست گفت: تمامی مسئولان و افرادی که تحت هر عنوان در حوزه بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات فعالیت می نمایند و یا سایر مسئولین تصمیم ساز و تصمیم گیر، لازم است که از قوانین، مقررات و ضوابطی شامل:  سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم، دستورالعمل اجرایی ماده 91 و 92 قانون مدیریت خدمات کشوری، اصول 12 گانه حاکم بر نقشه ملی پیشگیری و مقابله با فساد اداری و اقتصادی، سند تحول دولت مردمی، کمیته های تخصصی مرتبط با مسائل مدیریتی و اداری، نقشه راه اصلاح نظام اداری کشور، حقوق شهروندی در نظام اداری، نظام نامه مدیریت پاسخگویی به شکایات مردم، نظام نامه مدیریت توسعه فرهنگ سازمانی، گلوگاه های فسادخیز سازمان، مصادیق تعارض منافع، سامانه ها و مسیرهای پاسخگویی به شکایات شامل: سامانه ZRM ، سامانه سامد(111) ریاست جمهوری، سامانه سازمان بازرسی کل کشور، سامانه شکایات درگاه ملی مجوزها، سامانه پاسخگویی به شکایات در پرتال جامع سازمان، فرآیندهای بررسی شکایات حضوری و سایر قوانین و مقررات مربوطه آگاهی کامل داشته باشند تا با کمترین انحراف، گزارش دقیق تهیه نمایند و تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری‌های لازم را اتخاذ نمایند. 
 
صادقی گفت: در این‌صورت، اثربخشی خدمات و افزایش بهره وری، رضایت‌مندی ارباب رجوع و مردم که از اهداف اصلی سازمان و نظام جمهوری اسلامی است، محقق خواهد شد. 
 
 در ادامه هاشمی رییس مرکز بازرسی وزارتخانه اعلام کرد: وظایف بازرسان به لحاظ انتظارات مردم از دولت و پاسخگویی به دستگاه¬های نظارتی از جمله نمایندگان مجلس بسیار مهم است و می¬بایست بازرسان در طول دوره بازرسی از شاخص‌ها و استانداردهای پذیرفته‌شده، استفاده کنند و گزارشات آنها دارای اعتبار باشد. 
 
وی گفت: هر چند پیشگیری، مهم‌تر از درمان است؛ اما اگر انحرافی ایجاد شد، باید به خوبی و فوری اقدام کرد و تأکید نمود که گزارشی دارای اعتبار و قابل استفاده است که قابلیت سنجش و اندازه‌گیری و بهره‌برداری داشته باشد.
  • گروه خبری : اخبار استانی,اخبار شهرستانی,اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 110498
کلمات کلیدی
فرحناز مظفری
خبرنگار

فرحناز مظفری

تصاویر

سایر پیوندها
تنظیمات قالب