شعار سال
پنجشنبه 27 اردیبهشت 1403
  • 1402/12/06 - 23:56
  • - تعداد بازدید: 148
  • - تعداد بازدیدکننده: 146
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
وزیر تعاون ،کار ورفاه اجتماعی :

این مرکز آموزشی نقش بسیار ارزنده ای درراستای تربیت نیروی ماهر ونیاز جامعه دارد

افتتاح مرکز آموزش صنایع دریایی و شیلات و بندری استان بوشهر با حضور وزیر کار
 
مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای صنایع دریایی و شیلات و بندری استان بوشهر در شهرستان دیر با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افتتاح شد.
 
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای ازبندر دیر، سید صولت مرتضوی ظهر امروز در آیین افتتاح مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای صنایع دریایی و شیلاتی و بندری استان بوشهر در شهرستان دیر با تبریک میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) به انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی پرداخت و اظهار داشت: 11 اسفند یک روز مهم و سرنوشت‌ساز برای ایران اسلامی است.
 
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی انتخابات را نقطه قوت ملت ایران دانست و بیان کرد: انتخابات اقتدارآفرین و امنیت‌بخش است و مشارکت مردم در این عرصه بار دیگر حماسه دیگری ثبت می‌کند.
 
وی اضافه کرد: قدرت نرم انقلاب اسلامی حضور در انتخابات است و این ادعای تکلیف واجب، بیداری اسلامی و عزت اسلامی را به اثبات می‌رساند.
 
مرتضوی هدف از سفر به استان بوشهر را افتتاح و بازدید از طرح‌های اقتصادی با ارزش در این استان اعلام و خاطرنشان کرد: در این سفر طرح‌های مختلفی از جمله 2 طرح در شهرستان جم، یک طرح در کنگان و یک طرح هم در شهرستان دیر افتتاح شد و یا مورد بررسی قرار گرفت.
 
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به افتتاح مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای صنایع دریایی و شیلاتی و بندری در شهرستان دیر تصریح کرد: این طرح در راستای پاسخ به نیاز امروز جامعه است تا نیروهای متعهد و مومن، تربیت کرده و وارد بازار کار شونداین مرکز آموزشی نقش بسیار ارزنده ای درراستای تربیت نیروی ماهر ونیاز جامعه دارد.
 
  • گروه خبری : اخبار استانی,اخبار شهرستانی,اخبار اسلایدر,اخبار چند رسانه ای
  • کد خبر : 110991
کلمات کلیدی
فرحناز مظفری
خبرنگار

فرحناز مظفری

تنظیمات قالب