شعار سال
سه شنبه 25 اردیبهشت 1403
  • 1402/11/03 - 09:44
  • - تعداد بازدید: 145
  • - تعداد بازدیدکننده: 145
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
استاندار بوشهر:

با برنامه‌ریزی صورت گرفته، جوانان این استان برای فعالیت در حوزه‌های دریایی و شیلاتی مهارت‌افزایی می‌شوند.

استاندار بوشهر گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، جوانان این استان برای فعالیت در حوزه‌های دریایی و شیلاتی مهارت‌افزایی می‌شوند.
 
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان بوشهر، احمد محمدی زاده صبح سه شنبه در بازدید از مرکز آموزشی فنی و حرفه ای دریامحور شهرستان دیر اظهار داشت: ارائه آموزش های تخصصی به جوانان بومی استان بوشهر، از فاکتورهای مهم برای ایجاد اشتغال است و باید در تمام شهرستان‌ها، متناسب با ظرفیت ها و پتانسیل موجود، دوره های آموزشی تخصصی توسط فنی و حرفه ای برگزار شود.
 
استاندار بوشهر از افتتاح نخستین مرکز آموزش فنی و حرفه ای صنایع دریایی، شیلاتی و آبزیان کشور در شهرستان دیر خبر داد و تصریح کرد: این مرکز که دارای استانداردهای لازم است، تا دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.
 
محمدی زاده بیان کرد: این مرکز اکنون بیش از ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال برای تکمیل این پروژه، هزینه شده است.
 
وی اضافه کرد: نخستین مرکز آموزش فنی و حرفه ای صنایع دریایی و شیلاتی کشور با مساحت ۱۱ هزار مترمربع عرصه و ۱۴۰۰ متر مربع اعیان اجرا شده است.
 
استاندار بوشهر گفت: این مرکز شامل هشت کارگاه آموزشی از جمله کارگاه های حوزه شیلاتی، صنایع بندری، مکانیک و الکترونیک و صنایع دستی است.
  • گروه خبری : اخبار استانی,اخبار شهرستانی,اخبار اسلایدر,اخبار چند رسانه ای
  • کد خبر : 109928
کلمات کلیدی
فرحناز مظفری
خبرنگار

فرحناز مظفری

تنظیمات قالب