شعار سال
چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403
  • 1403/02/09 - 20:56
  • - تعداد بازدید: 49
  • - تعداد بازدیدکننده: 37
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
رئیس مرکز آموزش فنی وحرفه ای خواهران شهرستان گناوه :

بهره گیری از ظرفیت های موجود بخش خصوصی و غیردولتی برای توسعه آموزش های فنی و حرفه ای ضروری است

 
رئیس مرکز آموزش فنی وحرفه ای خواهران شهرستان گناوه :
بهره گیری از ظرفیت های موجود بخش خصوصی و غیردولتی برای توسعه آموزش های فنی و حرفه ای ضروری است
 
مدینه عسگری رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران شهرستان گناوه در آیین افتتاحیه اولین آموزشگاه  تخصصی موسیقی درشهرستان گناوه گفت: برای برون رفت از رکود آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای آموزش‌های بخش خصوصی تقویت می شود.
 
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر، عسگری با اشاره به نقش مهارت آموزی و آموزش های فنی و نیز تعامل با بخش خصوصی برای کارآفرینی اظهار داشت: بهره گیری از ظرفیت های موجود بخش خصوصی و غیردولتی برای توسعه آموزش های فنی و حرفه ای ضروری است.
 
وی افزود: باتوجه به تمایل دولت در زمینه کاهش تصدی گری در بخش های صنعتی و تولیدی، واهمییت دادن به بخش خصوصی ایجاد تعامل بین مراکز مهارت آموزی فنی و حرفه ای و بخش های خصوصی زمینه ساز اشتغال زایی و کاهش بیکاری خواهد بود.
 
عسگری مهارت را رکن اصلی توسعه اقتصادی در هر منطقه دانست و اضافه کرد: شهرستان گناوه با توجه به موقعیت گردشگری که در استان بوشهر دارد می تواند با همکاری بخش خصوص تمامی مهارت های فنی در حوزه مشتری مداری ، بوم گردی و بازاریابی را بر اساس موقعیت شهرستان آموزش دهد.
 
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران گناوه خاطرنشان کرد: اگر بخش خصوصی بخواهد در توسعه مهارت آموزی موفق باشد باید تعامل خود را با مراکز آموزش فنی و حرفه ای دولتی بیشتر کرده ،نه اینکه بخش دولتی را رقیب خود بداند.
 
وی اظهار کرد: باید باتوجه به ظرفیت ها در شهرستان، آموزش های فنی و حرفه ای را ترویج داد و با مهارت آموزی و با برقراری نوعی ارتباط با طبیعت و نیازهای موجود به خودکفایی رسید.
 
رئیس مرکز آموزش فنی وحرفه ای خواهران گناوه با اشاره به اینکه استقلال اقتصادی بدون اتکا به نیروهای انسانی، استعدادهای ایرانی و مهارت آموزی میسر نمی شود گفت: یکی از مواردی که می تواند به تقویت اقتصاد مقاومتی کمک کند تقویت آموزشگاه های آزاد و به نوعی حمایت از بخش خصوصی و کاهش مراکز دولتی است.
 
وی در پایان تاکید کرد: با توجه به پتانسیل و ظرفیت های شهرستان گناوه باید آموزشگاه های فنی و حرفه ای در راستای تقویت اقتصاد مقاومتی افزایش پیدا کند.
  • گروه خبری : اخبار استانی,اخبار شهرستانی,اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 112349
کلمات کلیدی
فرحناز مظفری
خبرنگار

فرحناز مظفری

تصاویر

تنظیمات قالب