شعار سال
یکشنبه 09 اردیبهشت 1403
  • 1402/12/22 - 11:54
  • - تعداد بازدید: 124
  • - تعداد بازدیدکننده: 116
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر:

تبیین و انتشار اندیشه شهدا و جانبازان و ایثارگران ونگه‌داشتن یاد و خاطره آنان تاثیر خوبی در تربیت نسل‌های بعدی کشور دارد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر:

تبیین و انتشار اندیشه شهدا و جانبازان و ایثارگران ونگه‌داشتن یاد و خاطره آنان تاثیر خوبی در تربیت نسل‌های بعدی کشور دارد.

همزمان با 22 اسفند ماه روز بزرگداشت شهدا، مدیر کل آموزش فنی حرفه ای استان بوشهر، با حضور درمحل کار کارکنان منتسب به شهدا از ایثارگری ها و صبر و استقامت خانواده های شهدا تجلیل و قدردانی کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان بوشهر عبدالمجید دراهکی ، مدیر کل به مناسبت 22 اسفند «روز بزرگداشت شهدا»، با حضور در محل کار علی امانی برادر شهید وخانم آفرین حسین پور فرزند شهید، از مقام شامخ این قهرمانان وطن قدردانی کرد.
 
وی در این دیدارها ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس از ایثارگری‌ها، رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های رزمندگان اسلام در طول دوران جنگ تحمیلی، به‌عنوان اسطوره‌های صبر و استقامت، ایثار، شجاعت و دلاوری یاد کرد که در دفتر خاطرات این سرزمین ثبت‌ شده است.
 
وی دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران را مایه افتخار و سربلندی کشور دانست و امنیت، آرامش و آسایشی که در جامعه وجود دارد را مرهون رشادت‌ها، فداکاری و ایثارگری‌های خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان سرافراز وطن اعلام کرد که از کیان این سرزمین دفاع کردند.
 
دراهکی تبیین و انتشار افکار و اندیشه های شهدا و جانبازان و ایثارگران در حفظ و ترویج فرهنگ و روحیه ایثارگری رزمندگان دوران دفاع مقدس را زمینه ای مناسب برای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره آنها و تاثیر در تربیت نسل‌های بعدی کشور دانست که همه دستگاه ها و متولیان فرهنگی کشور باید به آن توجه داشته باشند.
 
عبدالمجید دراهکی در هر یک از این دیدارها با اهدای لوح سپاس به عزیزان از مقام متعالی ایشان تجلیل و قدردانی نمود.
  • گروه خبری : اخبار استانی,اخبار شهرستانی,اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 111374
کلمات کلیدی
فرحناز مظفری
خبرنگار

فرحناز مظفری

تصاویر

تنظیمات قالب