شعار سال
پنجشنبه 27 اردیبهشت 1403
  • 1402/10/19 - 11:21
  • - تعداد بازدید: 171
  • - تعداد بازدیدکننده: 165
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر:

تقویت کارآفرینی ومهارت آموزی بانوان دراولویت کاری دولت است

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهرگفت: اولویت و نگاه اصلی دولت برای تقویت حوزه کارآفرینی بانوان، فراگیری مهارت‌ است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان بوشهر،" رقیه زنگنه‌نژاد"روز سه شنبه در نشست صمیمی بابانوان شاغل این اداره کل ومهارت آموزان مرکز آموزش فنی وحرفه ای خواهران بوشهر اظهار کرد:امروزه مهارت آموزی و مهارت افزایی، نقش بسزایی درتقویت فرهنگ کار و کارآفرینی دارد.

وی افزود: دولت سیزدهم علاوه بر توجه به نوآوری، خلاقیت، هم اندیشی و هم افزایی بین مجموعه‌های مختلف کارآفرینی در استان، به دنبال کمک به کارآفرینان و تولیدکنندگان برای دسترسی به بازارهای هدف در ۲ بخش داخلی و خارجی هستیم.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر تصریح کرد: دولت سیزدهم درجهت تقویت حوزه کسب و کار و با ارائه تسهیلات ارزان قیمت و بلاعوض حمایت خوبی بانوان کارآفرین داشته که البته نتیجه آن اشتغال پایدار ۲۴۰ زن سرپرست خانوار بوده است.

زنگنه نژاد عنوان کرد: از دیگر حمایت های دولت سیزدهم در این بخش حضور و تقویت بانوان در نمایشگاه‌های فصلی و ملی است.ایشان افزودند باتوجه به همکاری خیلی خوب اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان وبا توجه به تفاهم نامه ایی که اموربانوان وخانواده استانداری با این اداره کل منعقد نموده است درنظرداریم محلی دایمی برای فروش وعرضه محصولات تولیدی مهارت آموختگان درنظر گرفته شود وانشاالله با تشکیل وراه اندازی بازارچه فرش محصولات کارآفرینان کمکی به رونق اقتصادی خانواده وسهم بزرگی دراشتغال زایی این بانوان داشته باشیم.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر ادامه داد: رفتن کسب و کارها به سمت خانواده‌محور از جمله سیاست‌های دولت برای حمایت از کیان خانواده است.

  • گروه خبری : اخبار استانی,اخبار شهرستانی,اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 109534
کلمات کلیدی
فرحناز مظفری
خبرنگار

فرحناز مظفری

تنظیمات قالب