شعار سال
پنجشنبه 27 اردیبهشت 1403
  • 1402/12/06 - 16:43
  • - تعداد بازدید: 137
  • - تعداد بازدیدکننده: 130
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

در آیینی با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نخستین مرکز صنایع دریایی و شیلاتی کشور در بندر دیر به بهره‌برداری رسید.

بهره برداری از مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای صنایع دریایی

با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای صنایع دریایی و شیلات و بندری استان بوشهر در شهرستان دیر افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ی استان بوشهر؛ استاندار بوشهر در این آیین با تبریک میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) گفت: این مرکز آموزشی، با کیفیت مطلوبی اجرایی و عملیاتی شده و امیدوارم خدمات خوبی ارائه دهد.

احمد محمدی زاده از سرمایه گذاری ۲۰ میلیارد تومانی در افتتاح مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان دیر خبر داد و افزود: برای اجرای مرحله دوم این مرکز نیز ۱۵۰ میلیارد ریال تخصیص یافته است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر نیز با اشاره به ویژگی‌های مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای صنایع دریایی و شیلاتی و بندری در شهرستان دیر اظهار داشت: این مرکز آموزشی با ظرفیت ۳۰ رشته و ۸ کارگاه آموزشی با زیربنا ۱۸۰۰ متر مربع احداث شده است.

عبدالمجید دراهکی افزود: برای ساخت مرحله نخست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای صنایع دریایی و شیلاتی و بندری شهرستان دیر بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان هزینه شده است.
وی ادامه داد: برای مرحله دوم این مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای نیز بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان تخصیص یافته است.

 

  • گروه خبری : اخبار استانی,اخبار شهرستانی,اخبار اسلایدر,اخبار چند رسانه ای
  • کد خبر : 110990
کلمات کلیدی
فرحناز مظفری
خبرنگار

فرحناز مظفری

تصاویر

تنظیمات قالب