شعار سال
سه شنبه 25 اردیبهشت 1403
  • 1402/11/03 - 08:17
  • - تعداد بازدید: 159
  • - تعداد بازدیدکننده: 151
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
با هدف تسریع و تسهیل در فرآیندهای بخش خصوصی صورت گرفت:

سومین جلسه هیأت نظارت بر آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای استان بوشهر برگزار شد

 
 
با هدف تسریع و تسهیل در فرآیندهای بخش خصوصی صورت گرفت:
سومین جلسه هیأت نظارت بر آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای استان بوشهر برگزار شد
 
درسومین جلسه هیأت نظارت بر آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای استان بوشهر،پروین لیراوی زاده معاونت آموزش ،پژوهش وبرنامه رزی، بر ایجاد بستری مناسب بر پایه همدلی، تعامل و مسئولیت پذیری وصداقت برای دستیابی به تحولات اثربخش وکارآمد در خدمت رسانی به جامعه مهارت جویان تاکید کرد.
 
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر؛ پروین لیراوی زاده با اشاره بر توسعه کمی و کیفی آموزش های مهارتی، بر بهبود فرآیندها و ایجاد تحولات اثر بخش در نظام اجرایی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر تاکید و اظهار داشت: بهسازی و اصلاح ساختار بر مبنای شیوه نامه های سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و رفع مشکلات حوزه آموزشگاه های آزاد، ضرورتی اجتناب ناپذیر است.
وی بیان کرد: در این نشست موضوعاتی مرتبط با پرونده متقاضیان تأسیس آموزشگاه های آزاد، ثبت شکایات، پیشنهادات و لوایحی در رابطه با فرآیند تسریع و تسهیل اعطای مجوز آموزشی بررسی و تصویب شد.
 
وی خاطرنشان کرد: ایجاد استاندارد ها، آموزش ها و مشاغل جدید و نوظهور، برای کاهش فاصله آموزش های مهارتی با نیاز بازار کار، از رویکردهای اصلی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور می باشد؛ که در این راستا بخش خصوصی اصلی ترین حلقة این زنجیره خواهد بود.
 
در خاتمه، معاونت آموزش ،پژوهش وبرنامه ریزی فنی وحرفه ای استان بوشهر با تأکید بر تشکیل نظام پیگیری، نظارت و کنترل بر اجرای دقیق مصوبات و بهره مندی از خرد جمعی با هدف اثربخشی تصمیمات را از مهمترین اهداف برگزاری این جلسات برشمرد و از مشارکت اعضاء قدردانی نموده و برای تلاشگران حوزه مهارت آموزی استان از خداوند منان خواستار سلامتی و موفقیت شد.
 
بنابراین گزارش حاضرین در این جلسه به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پیرامون موارد مطرح شده مربوط به آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد پرداخته و بر رشد و تعالی این بخش تاکید کردند.
 
شایان ذکر است در این جلسه که با حضور معاون آموزشی، رئیس دفتر حراست، رئیس اداره موسسات کارآموزی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر، رئیس کانون انجمن های صنفی آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد و پنج نفر نمایندگان بخش خصوصی واعضا هیات نظارت استان، ۴۴ مورد درخواستهای آموزشگاههای آزاد با موضوعاتی از قبیل افزایش رشته، ایجاد شعبه، واگذاری، جابجایی و سایر... ،۴۶مورد درخواست صدور پروانه و تاسیس آموزشگاه جدید،  ۲۲مورد تمدید پروانه تاسیس وسایر موارد ، با رای حاضرین نتیجه نهایی مشخص شد.درپایان جلسه آموزشگاههای برتر وخیرین مهارتی که در هفته ملی مهارت با اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان همکاری داشتند مورد تقدیر وتجلیل قرار گرفتند .همچنین از طرف کانون انجمن های صنفی آموزشگاههای آزاد اززحمات وهمکاری معاونت آموزش ورییس آموزشگاههای آزاد تقدیر بعمل آمد.
 
 
  • گروه خبری : اخبار استانی,اخبار شهرستانی,اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 109926
کلمات کلیدی
فرحناز مظفری
خبرنگار

فرحناز مظفری

تنظیمات قالب