شعار سال
چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403
  • 1403/01/18 - 12:10
  • - تعداد بازدید: 113
  • - تعداد بازدیدکننده: 113
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با هدف توسعه و گسترش آموزش های مهارتی

عبدالمجید دراهکی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر با رضایی نماینده منتخب مردم شریف دشتستان در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد

با هدف توسعه و گسترش آموزش های مهارتی؛
 
عبدالمجید دراهکی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر با رضایی نماینده منتخب مردم شریف دشتستان در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد
 
با هدف توسعه و گسترش آموزش های مهارتی در استان بوشهر، عبدالمجید دراهکی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر با رضایی نماینده منتخب مردم شریف دشتستان در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.
 
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر، عبدالمجید دراهکی ضمن تبیین و تشریح سیاست ها و برنامه های آموزش فنی و حرفه ای استان در سال جدید، گفت: در سال گذشته بیش از 5 میلیون نفر ساعت در بخش دولتی آموزش های مهارتی را فرا گرفتند.
 
وی افزود: با توجه به شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم، باید حوزه مهارت ها تقویت شود تا نیروهای انسانی توانمند و ماهر در توسعه و گسترش تولید نقش سازنده خود را ایفا کند.
 
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای بوشهر همچنین اظهار کرد: دنیای فردا، دنیای مهارت ها است و باید مهارت آموزی را در خانواده ها گسترش دهیم تا بتوانیم مشکل بیکاری را در جامعه حل کنیم
 
دراهکی در بخشی دیگری بیان کرد: آموزش های مهارتی بر اساس نیازسنجی آموزشی و با توجه به نیاز بازار کار برنامه ریزی و اجرا می شود و جهت توسعه آموزش های مهارتی نیازمند به روزرسانی تجهیزات و تامین مواد مصرفی کارگاهی در مراکز آموزش فنی و حرفه ای هستیم و این مستلزم نگاه ویژه مجلس و دولت به این بخش است..
 
رضایی نماینده منتخب مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های آموزش فنی و حرفه ای استان در توانمندسازی نیروی انسانی و کمک به ایجاد اشتغال، گفت: آموزش های مهارتی رکن اصلی و اساسی رشد تولید و توسعه اقتصادی در کشور است.
 
وی افزود: کشور به نیروهای ماهر و توانمند نیاز دارد و آموزش های مهارتی می تواند متناسب با نیازهای هر منطقه به پرورش نیروهای ماهر کمک بسزایی داشته باشد.
 
رضایی همچنین گفت: برای توسعه و گسترش آموزش های مهارتی در استان بعنوان سفیر این مهارت ها ومهارت آموزی به طور جد درمجلس شورای اسلامی پیگیر وحمایت خواهیم کرد.
  • گروه خبری : اخبار استانی,اخبار شهرستانی
  • کد خبر : 111672
کلمات کلیدی
فرحناز مظفری
خبرنگار

فرحناز مظفری

تصاویر

تنظیمات قالب