شعار سال
چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403
  • 1402/11/28 - 18:08
  • - تعداد بازدید: 130
  • - تعداد بازدیدکننده: 127
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

مراسم تجلیل از جانبازان اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان بوشهربرگزار شد

 
مراسم تجلیل از جانبازان اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان بوشهربه مناسبت میلاد با سعادت حضرت اباالفضل العباس(ع) و روز جانباز، روز شنبه با حضور عبدالمجید دراهکی مدیر کل و مهدی فرامرزی معاونت پشتیبانی این اداره کل در سالن اجتماعات برگزار شد.
 
 
مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای استان بوشهر با تبریک ایام شعبانیه و ولادت حضرت اباالفضل العباس(ع) گفت: ائمه معصومین(ع) و بزرگان نقش اساسی برای ارائه دین، اسلام و پیروی از راه خداوند متعال به مردم و جهانیان داشتند.
وی خاطر نشان کرد: اگر بزرگداشتی برگزار می‌شود، برای آن است که روش، هدف و برنامه‌هایی که به آن منظور انجام شده، ماندگار، مقدس و تداوم یابد.
دراهکی با بیان اینکه جانبازان در حقیقت شهدای زنده‌ای هستند که ناظر آگاه حفاظت از راه شهیدانند، گفت: با خواندن تک‌تک وصایای شهدا در می‌یابیم، همه شهدا برای یک منظور و هدف به فیض شهادت نائل شدند و نقطه مشترک همه وصیت‌نامه‌ها، عرق خالصانه‌ای نسبت به اسلام، شیعه، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ولایت است.
در ابتدای جلسه فاطمه رستگار مفرد رئیس اداره امورعمومی و پشتیبانی اداره کل ضمن خیر مقدم به همکاران جانباز و حاضر درجلسه به تشریح برنامه‌ها و اقدامات صورت پذیرفته درخصوص جانبازان اشاره کرد و تصریح کرد: جانبازان و ایثارگران هر کاری که در طول هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن انجام دادند هیچ توقعی از نظام و ملت ندارند و این معامله‌ای است که آنان با خدای خودشان داشتند.
 
در پایان جلسه مدیر کل از سه تن از جانبازان با اهدای لوح وهدایایی تقدیر و تشکر کرد
 
 
  • گروه خبری : اخبار استانی,اخبار شهرستانی,اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 110812
کلمات کلیدی
فرحناز مظفری
خبرنگار

فرحناز مظفری

تصاویر

تنظیمات قالب