شعار سال
چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403
  • 1402/12/05 - 11:23
  • - تعداد بازدید: 130
  • - تعداد بازدیدکننده: 123
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

نشست قرآنی و روشنگری ویژه انتخابات برای کارکنان اداره کل آموزش فنی وحرفه ای برگزار شد.

نشست قرآنی و روشنگری ویژه انتخابات با حضور عبدالمجید دراهکی مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای استان، محمد رضا پیمان دبیر ستاد اقامه نماز و مسئول حلقه صالحین بسیج اداره کل ،و کارکنان ستادی در محل سالن اجتماعات اداره کل برگزار شد.
 
 
 
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان، پیمان دبیر ستاد اقامه نماز اداره کل ، ضمن تلاوت آیات قران مجید وعرض سلام، خیرمقدم و تبریک ولادت منجی عالم بشریت امام زمان (عجج) خدمت حاضرین گفت: زمان و برهه که در آن قرار داریم بسیار حساس است، برای درک درست داشتن از زمانه باید ابتدا شناخت کافی از امام عصر داشته باشیم ،وی درخصوص مسائل روز جامعه گفت :همه باید پای کار باشیم و انتخابات پرشوری را همچون راهپیمایی 22 بهمن با مشارکت حداکثری برگزار و دشمن را نا امیدتر از گذشته کنیم.
 
پیمان با بیان اینکه دشمن تمام تلاشش این است که مردم در انتخابات شرکت نکنند گفت:  دشمن تمام تجهیزات تبلیغاتی شان را به کار بسته تا مردم در این انتخابات شرکت نکنند و نقش مردم را در انتخابات کمرنگ کند، البته مردم در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن با تمام وجود و حضور حداکثری ثابت کردند که در زمان های حساس پای نظام ایستاده اند و ذره ای کوتاه نخواهند آمد.
 
درادامه نشست بصیرتی ،عبدالمجید دراهکی مدیر کل  با عنوان این مطلب که مردم ایران همیشه و همه جا کنار نظام بوده اند  تصریح کرد: همه ی ما با تمام توان و ظرفیت مان و آن چه را که مقام معظم رهبری فرمودند که این انتخابات، انتخابات مهمی است، پای کار خواهیم بود و در انتخابات مشارکت فعال خواهیم داشت.
 
وی گفت: دشمن در تلاش هست با استفاده از تبلیغات دروغین و مشغول کردن ما، اهمیت موضوع انتخابات را کمرنگ جلوه و مردم را سرگرم مسائل بیهوده کند، تا مردم به جای توجه به واقعیت ها به حاشیه ها کشیده شوند.
 
 
وی در ادامه گفت: مجلس قوی مجلسی است که تفکر انقلابی و توجه به محرومین و سایر اقشار جامعه داشته باشد؛ لذا افرادی را وارد مجلس کنیم که متعهد، متخصص و با تجربه و نگاه مدیریتی داشته باشند چون نمایندگان در امر قانون گذاری تاثیر گذارند و قانون نیز در زندگی مردم ثاثیر گذار است.
 
در پایان این نشست،  جلسه پرسش و پاسخ و هم اندیشی در زمینه انتخابات انجام شد
  • گروه خبری : اخبار استانی,اخبار شهرستانی,اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 110965
کلمات کلیدی
فرحناز مظفری
خبرنگار

فرحناز مظفری

تصاویر

تنظیمات قالب