شعار سال
چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403
  • 1403/01/15 - 15:49
  • - تعداد بازدید: 68
  • - تعداد بازدیدکننده: 66
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای استان در محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه

پیام مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای استان در محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه
 
عبدالمجید دراهکی مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای استان بوشهر در محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه ، بیانیه ای صادر کرد.
به گزارش روابط‌عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان بوشهر ، متن پیام به شرح زیر است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
"ولا تحسبنّ الّذین قتلوا فی سبیل اللّه أمواتًا بل أحیاءٌ عند ربّهم یرزقون(آل عمران ۱۶۹)"
 
 
رژیم ستمکارصهیونیستی در اقدامی جنایتکارانه ای دیگر و خلاف کلیه قوانین و معاهدات بین‌المللی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه حمله کرده که به شهادت هفت تن از مستشاران نظامی کشورمان از جمله سردار سرافراز جبهه مقاومت سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی منجر گردید.
 بدون شک این اقدامات وحشیانه بیانگر پذیرش شکست میدانی از اسلام است و این در حالیست که سران رژیم غاصب قدس خود را گرفتار باتلاقی می‌بینند که هرچه درآن دست وپا میزند بیشتر گرفتار می شود. ترس رژیم صهیونیستی از خشم و انزجار مردم جهان روز بروز بیشتر شده وبا فرارسیدن روز جهانی قدس این رژیم پوشالی توانی برای مقاومت ندارد.
 
بدون شک انتقام سخت جبهه مقاومت بهای سنگین این جنایت از دشمن صهیونیستی خواهد بود. 
 
از همین رو، اینجانب وبه نیابت از خانواده بزرگ فنی وحرفه ای استان ضمن محکومیت این اقدام وحشیانه، شهادت غیور مردان مقاومت و یاران صدیق حاج قاسم را بدست رژیم غاصب صهیونیستی در سالروز شهادت مولی الموحدین امیرالمومنین حضرت علی ابن ابیطالب(ع) به محضر امام عصر حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا فداه) و نایب برحقش حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی)، مردم شریف ایران، نیروی قدس سپاه ، دلیرمردان جبهه مقاومت و خانواده‌های معزز آنان تبریک و تسلیت عرض نموده ، اطمینان دارم ملت‌های مسلمان در کنار مردم شریف ایران، روز قدس امسال را به صحنه‌ای با شکوه و حماسه ای ماندگار در تاریخ حمایت از فلسطین و آرمان قدس شریف تبدیل خواهند کرد تا موجبات شادی ارواح طیبه شهدای بزرگ بویژه این شهدای عزیز و امام الشهداء را فراهم سازند. ان‌شاءالله.
عبدالمجید دراهکی 
مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای استان بوشهر
  • گروه خبری : اخبار استانی,اخبار شهرستانی,اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 111606
کلمات کلیدی
فرحناز مظفری
خبرنگار

فرحناز مظفری

تنظیمات قالب